Na jakim etapie jest moje zamówienie?
Spis treści
- Jak złożyć zamówienie?
- Jak dokonać przelewu za zamówienie?
- Dlaczego warto założyć bezpłatne konto?
- Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do konta?
- Co w przypadku, gdy kurier mnie nie zastanie?
- Czy mogę czuć się bezpiecznie płacąc u Was kartą?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Czy zamówienie można odebrać osobiście?
- Na jakim etapie jest moje zamówienie?
- Czy mogę wskazać adres dostawy inny niż mój adres?
- Otrzymałem kod rabatowy. Jak mogę go użyć?
O etapach realizacji zamówienia informujemy naszych Klientów poprzez e-mail oraz poprzez wiadomości SMS wysyłane na telefon komórkowy podany w momencie składania zamówienia.
Status zamówienia można sprawdzić TUTAJ.
Aby sprawdzić status zamówienia podaj jego numer (znajdziesz go w wiadomość e-mail, którą otrzymałeś po złożeniu zamówienia) oraz numer telefonu lub adres e-mail. Status zamówienia można w każdej chwili sprawdzić poprzez zalogowanie się na swoim koncie. Logowanie możliwe jest TUTAJ.