Kurier InPost
- podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję dostawy "Kurier InPost" i wskazać adres dostawy. Za zamówienie zapłacisz w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze – gotówką lub kartą płatniczą.
- podczas realizacji zamówienia poinformujemy Cię (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia. Co istotne - Twoja paczka jest ubezpieczona!
- możesz monitorować status przesyłki na stronie internetowej:
- kurierzy InPost doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 9-17, dlatego najlepiej jest podać jako adres dostawy miejsce, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy wtedy nazwę firmy).
-
przewidywany czas dostawy - następny dzień roboczy od daty jej nadania. Maksymalny czas dostawy to 3 dni.
-
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym lub za zgodą Odbiorcy - przekazuje przesyłkę do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą InPost:
- Infolinia dla telefonów komórkowych: 722 444 000*
- Infolinia dla telefonów stacjonarnych: 801 400 100*
- formularz kontaktowy InPost: https://twoj.inpost.pl/pl/kontakt/skontaktuj-sie-z-nami
*koszt połączenia wg taryfy operatora