Sposób i koszt dostawy

Zamówienia dostarczamy szybko i wygodnie w całej Polsce!

50% RABATU
na dostawę z przedpłatą za min. 150 zł


DARMOWA dostawa
dla zamówień opłaconych za min. 220 zł

Bezpłatną dostawę zyskasz również dzięki punktom w programie lojalnościowym!

Dostawa do punktu odbioru:
 

Paczkomaty InPost

0 zł - zamówienie od 220 zł
5,90 zł - zamówienie od 150 zł
11,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł

Czas dostawy: 1-2 dni. Tylko przedpłata.

Orlen Paczka

0 zł - zamówienie od 220 zł
5,90 zł - zamówienie od 150 zł
11,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł

Czas dostawy: 1-3 dni. Tylko przedpłata.

DHL Automaty POP BOX i punkty partnerskie POP

0 zł - zamówienie od 220 zł
5,90 zł - zamówienie od 150 zł
11,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł

Czas dostawy: 1-2 dni. Tylko przedpłata.


Dostawa na wskazany adres:

Kurier InPost

0 zł - zamówienie od 220 zł
8,90 zł - zamówienie od 150 zł
17,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł
20,80 zł - pobranie, niezależnie od wartości zamówienia

Czas dostawy: 1-2 dni.

Kurier DHL

0 zł - zamówienie od 220 zł
8,90 zł - zamówienie od 150 zł
17,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł
20,80 zł - pobranie, niezależnie od wartości zamówienia

Czas dostawy: 1-2 dni.

Kurier DPD

0 zł - zamówienie od 220 zł
8,90 zł - zamówienie od 150 zł
17,80 zł - zamówienie poniżej 150 zł
20,80 zł - pobranie, niezależnie od wartości zamówienia

Czas dostawy: 1-2 dni.

Podane ceny dotyczą dostaw na terenie Polski, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Realizacja zamówienia wynosi maksymalnie 7 dni roboczych liczonych od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia, chyba że w wyjątkowych sytuacjach dłuższy termin jest podany bezpośrednio podczas składania zamówienia. Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który prezentujemy podczas składania zamówienia. Podane czasy dostawy są standardowymi, wyrażonymi w dniach roboczych.

Sprawdź każdą odbieraną przesyłkę

Prosimy o dokładne sprawdzenie odbieranej przesyłki. Jeżeli jest ona uszkodzona, należy otworzyć paczkę przy kurierze lub w obecności listonosza. W przypadku uszkodzenia zawartości - należy spisać protokół szkody (protokół uszkodzenia przesyłki). Będzie on pomocny przy reklamacji usługi doręczenia.

Po okresie, w którym przesyłka oczekuje na odbiór, zostanie zwrócona do naszego sklepu. Nieodebranie przesyłki może być jednoznaczne z anulowaniem zamówienia. Niektóre opcje dostawy mogą nie być dostępne dla towarów o dużym gabarycie. W punktach odbioru nie są przyjmowane zwroty oraz reklamacje.

Ceny i terminy dostaw do państw Unii Europejskiej - kliknij TUTAJ.

pixel